babsan22

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Barbro Åberg - 9 november 2011 20:17

Blev just lite sur för precis när jag skrivit klart och skulle skicka så hade jag ingen kontakt med internet vilket då betyder att jag fick stänga av datorn och ta med den till vardagsrummet där vi har det trådlösa nätet och då sparas ju inget utan jag får snällt skriva om. Suger lite!! Ska försöka komma ihåg vad jag skrev bara.     

  Mia och jag har gjort klart våran äppeldricka. Den har stått i 3 dagar och dragit ordentligt så nu var det bara att hälla av och röra i socker. Blev jättegott. Är nån intresserad av kallrörd äppeldricka så är det bara att höra av sej så slänger jag ut receptet.

  I natt så sov gubben med en snarkkollare. Massa sladdar och dosa på magen. Man sover skitilla (har själv kollat med en sån) men dom lyckades ändå se att ja han snarkar men han har även sömnapné som är ganska grav. Han slutar andas ungefär 20 gånger i timmen med den längsta på 27 sekunder så nu ska han få prova ut en sovmask som förhoppningsvis även ska få honom att sluta snarka.    

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards