babsan22

Alla inlägg den 27 november 2011

Av Barbro Åberg - 27 november 2011 19:12

Så har vi återkommit till svensk mark. Skönt att vara hemma igen men vi har haft det väldigt trevligt.

Ätit och druckit gott, spelat biljar, dart och kort, pratat, varit på julmarknad och myst.

Gott sällskap.

Just nu är jag jättetrött. Är en sån som det tar några dar för för att kunna sova gott nån annanstans än hemma så jag hann ju inte aklimatisera mej förrän det var dags att åka hem igen.

  Så har jag fått en kråka i halsen. Låter som jag har druckit 4 flaskor whiskey innan jag hamnade i målbrottet. Krax krax!! Tur jag inte står i kassan utan kan gömma mej i köket. Håller på att få i öronen oxå så vi får se om det kommer att slå till under veckan eller om jag klarar mej!?

  Ska ju ut och åka båt på en dagskryssning på söndag så då kan jag ju inte vara sjuk!!

Nu ska jag göra melodikrysset och ringa mamma och sen hoppa in i duschen. Tjillevipp!!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards