babsan22

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Barbro Åberg - 6 november 2011 20:18

Söndagen började med att jag faktiskt inte vaknade kl 7. Tjoho!!

  Sen smsade Mia vid kvart över 9 att vi skulle ut och gå så vid 10 var vi på väg på en timmes prommis runt Tumba. Skönt när det inte blåste.

Hem och käkade lite och sen kom hon över så vi gjorde äppeldricka (hoppas vi!!). Får se om 3 dar om vi lyckats.

  När dom åkte så passade jag på att följa med ner till containern och slängde papperssopor.

Millan kom precis när jag gick så jag kokade kaffe när jag kom hem igen så spelade vi lite kort och samtidigt körde lite wordfoud (stavas d så??) mot varandra. Man blir verkligen fast!!

  Hon gick hem strax efter 3 så jag började med middan.

Hade en hel kyckling som jag kryddade på och slängde in som den var i ugnen. Till det blev det kokt ris och currysås. Ungarna blir glada när det är kyckling med skinn, dom slåss om mitt oxå.

  Sen gjorde jag och Andreas en äppelkaka som vi fikade med efter hans dusch.

Nu ska snart alla i säng så det blir lugn och ro.

Av Barbro Åberg - 6 november 2011 11:42

Vädret var ju inte det allt för uppmuntrande med grått, grått, grått. Har trots det varit ute och gått en timme runt hela Tumba. Vi gick inte allt för fort idag utan var mer ute efter frisk luft. Men det blev 5 km och vi gjorde av med 200 kalorier. Nu känner man sej lite mör och lagom avslappnad i kroppen.

  Mia ska komma hit med äpplen så vi ska göra äppeldricka. Får se hur det kommer att gå!!

Måste ta och diska bort våra grötkastruller så det blir tomt på bänken.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards