babsan22

Alla inlägg den 24 november 2011

Av Barbro Åberg - 24 november 2011 19:38

....för imorgon flyger vi till Vasa utan barnen. Dom får vara hemma med barnvakt.

Vi ska inviga deras biljardbord, eller Jan har väl redan startat så han har tjuvtränat gissar jag!!    

                            

Ska bli riktigt nice att umgås igen. Det va ju i somras senast och vi umgås ju aldrig utan barn eftersom vi alltid åker hela familjen.

  Kommer att återkomma på söndag när vi kommer hem igen så jag hoppas att ni inte kommer sakna mej allt för mycke, eller jo förresten det gör jag visst!!   

Kanske slänger in en stänkare medan vi väntar på flyget men lovar inget!

Det var ju tänkt att jag skulle vara helt ledig för jag bytte bort min dag men kommer att få jobba i ca 3 timmar imorgon för det kom in 35 landgångar till 9 så jag får börja halv 7. Suck!! Men behöver bara jobba till halv 10 ungefär. 

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards