babsan22

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Barbro Åberg - 3 november 2011 17:37

Idag efter jobbet så var jag och 2 till från jobbet hos en leverantör på chokladprovning så just nu är jag lite sockerhög. Smakade på alla 5 med åt bara upp saltlakritsen, dom andra tog jag hem till barnen.

  Ska ta och fixa lite mat snart, kanske därför man är lite luddig i huvudet oxå. Blir rester som vanligt. Kan ju inte kasta mat som blir över!!

  Var in på Partylitesidan och dreglade över ljusen och alla vackra saker. Ska snart ha ett ljusparty här hemma så man kan köpa upp sej på lite goa dofter och härliga ljus. Har förvisso så jag kan sälja själv men alltid roligt med nåt nytt. Nu är det ju vinter snart så då börjar Mats att elda ljus så det står härliga till. Här hemma så är det oftast han som tänder ljusen och ligger i soffan och myser. Vill ni se massa fina saker så gå in på www.partylite.se och dregla. Vill ha ALLT!!!!!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards