babsan22

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Barbro Åberg - 2 november 2011 20:17

Idag har jag hittills haft dagsrekord på antalet besökare!

Tack alla för att ni vill hälsa på! Kan ni lämna lite kommentarer och skriva i gästboken oxå så blir jag ännu gladare!  Tjillevipp!!

Av Barbro Åberg - 2 november 2011 19:59

Nu har jag åter fått hem min lille skrutt igen efter sin vistelse hos farmor och farfar. Skönt att ha honom hemma. Tänk att man tycker det ska bli skönt innan dom sticker men sen går man och längtar tills dom är hemma igen. Emma skulle sova hos en kompis idag igen. Hon har knappt varit hemma sen i lördags.

  Idag var det vikttågets vägdag och det var ju ingen rolig upplevelse. Förvisso lite minus men ynka 0,3 kilo. Lämnade rapport hos Ankan men kanske ska lämna hos Helena oxå?!

Fick en BlogAward som jag svarade på i förra inslaget, hoppas jag gjorde rätt och lyckades som jag skulle. Är ju ingen hacker direkt och jag och datorn är väl inte riktigt kompisar. Vi accepterar varandra men så mycke mer är det inte.

  Ja Pethra jag är inne på min 3e flaska vatten!!  :) Tack för att du tjatar!!

Och idag kom Marcus (en kille som jobbar helg och tillika konditorn Pethras son) till oss med en lussebulle som han bakat på morgonen och den var fortfarande ljummen!! Gissa om han gjorde hela min dag! Halleluja vilken julfeeling!! Nu har jag bytt musik i mp3-spelaren så nu ska vi rocka julmusik ända fram till jul på jobbet. Tjohoo!   

                                          

Ha en supertrevlig kväll!!

Av Barbro Åberg - 2 november 2011 19:42

Jag har fått en Blog Award av =  lenalindberg.bloggplatsen.se


  • Varför började du blogga : Började blogga när jag skulle operera mej för att mest göra mej av med tankar som kom. Och många var det. Nu mer är det mest om livet i övrigt.

  • Vilka bloggar följer du : Från början var det bara Ankanplankan och min dotters men har utökat antalet lite så jag är väl uppe på 7 eller nåt?!

  • Vilken är din favoritfärg : Aprikos har alltid varit favoriten men gillar pastellfärger i största allmänhet. Stannade kvar på 80-talet.  ;)

  • Vilken är din favoritfilm : Gillar SciFi och action. Sagan om ringen-trilogin, Matrix, Tecknat (Ice Age, trassel, Shrek m.m.) men även nån och annan kärleksfilm eller snyftare typ Notting Hill, Love Actually

  • Vilket land/länder vill du besöka & varför : Tja vi var ju nyligen i Turkiet men skulle vilja tillbaka till London, åka till Grekland, Egypten, USA och kanske Australien

Länka till den du fått awarden ifrån. Fullborda de 5 meningarna och skicka till ytterligare 5 bloggare :)


De som får awarden från mig är =  imsavimsas.blogspot.com

                                               alladessaliv.blogg.se

                                                eela.bloggplatsen.se

                                               mygastricbypassoperation.blogg.se

                                               bypassoperation.blogg.se

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards