babsan22

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Barbro Åberg - 12 november 2011 08:12

  Kroppsklockan är omställd. Vaknade kvart i 8 istället för 7 så det var ju skönt. Andreas var ju självklart vaken. Han brukar va uppe och skutta vid 6-tiden fast idag sa han att han vaknade vid 7. Han kommer väl bli en sån tonåring som sover 20 timmar om dygnet sen!!   

  Igår provade jag bacon/mango chutney-mackan och den var supergod. Jag hade vanlig chutney, inte stark och den räckte gott och väl om det inte är så att man gillar extrastarkt.

  Fick jobba över en liten stund igår för vi hade grymt mycke smörgåstårtor så jag dekorerade 8 stycken igår så Lollo fick ta resten idag plus att hon hade 10 take-awaysallader oxå.

  Middagen igår blev fylld lövbiff med ost och skinka samt bakad potatis med lite smör och skagenröra. Gott.

Sen blev det idol med ett halvt öga och sen sängen.

  Idag ska vi gå på Moldau och äta med Micke, Millan och hennes pappa. Ska försöka komma ihåg att fota deras schnitzlar så ska ni få se på dasslock!! Enorma!!

  Nu ska det snart bli bake-off baguette med sallad, gurka, skinka och ost. Mmmmm gott när det är alldeles nybakt. Ska nog koka lite kaffe oxå så det hinner dra och sjunka lite innan det är dags att dricka. Ja jag kokar mitt kaffe, mycke godare än bryggkaffe.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards