babsan22

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Barbro Åberg - 13 november 2011 19:07

Poweryogan avklarad och jag var precis så stel som jag misstänkte. Lite mjukare när jag var färdig men så värst mycke mer vart det inte.

  Laxpuddingen blev kanongod och var precis klar när jag kom hem. Fixade en sallad med isberg, äpple, gurka och riven morot och smälte lite smör till puddingen. Blev jättegott!!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen softa ner i soffan och bara vara. Trevlig kväll!!

Av Barbro Åberg - 13 november 2011 15:11

Igår var vi ute på en restaurang som heter Moldou, en österrikiskt restaurang med gigantiska schnitzlar men väldigt goda. Mats och jag delade men blev ändå väldigt mätta.

       

  Sen på väg hem lyckades vi slinka in på en biljard. Riktigt roligt att spela biljard men konstaterade ganska snart att det inte är min grej. Fick ner några klot iallafall!!

  Idag har vi hjälpts åt att städa av lägenheten. Torkade bänkar, hyllor, dammsög, skaka mattor och torkade golv så nu är det rent och fint en stund. Ska ju ha ljusparty på tisdag så det kan va bra om det är lite snyggt då.

  Imorgon blir det en hektisk dag för först jobba 7-14, tvättstuga 14-18, utvecklingssamtal med Emma 14.45-15.15 och frissan 16 - ......! Tur jag får låna Millans bil till Emmas skola för annars skulle det skita ihop sej.

  Snart ska jag iväg på poweryoga med Mia. Ska bli skönt men jag är fruktansvärt stel och har ont i höfterna. Har förberett en laxpudding som jag tänkte slänga in i ugnen innan jag sticker så borde den va klar när jag kommer hem.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards