babsan22

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Barbro Åberg - 13 oktober 2011 18:00

Är det bara måndag och fredag i veckorna?? Fördelen att vi närmar oss jul är att det har börjat säljas pepparkakor. Är gravt beroende av pepparkakor och går i typ 3 månader med kramp i magen!! Men gott är det!   

  Igår var jag ute och plockade svamp med Mia men lyckades glömma att rensa dom. Kom på vid halv 10 när jag var på väg till sängs så jag rensade lite grann och la på tidningar så det fick torka. Tog resten idag.

  Dagen har varit ganska hektisk. La ihop 13 smörgåstårtor och dekorerade 4 av dom för dom ska gå vid 8 i morgon bitti Sen har vi ju haft luncher och mackor förutom dom. Men eftersom jag är så förbaskat duktig så fixade jag allt det!! haha!!

  Har tydligen 6 eller 7 smörgåstårtor att lägga ihop imorgon oxå och dekorera de 9 som blev kvar. Har jag tur så kommer Anna och gör dom så jag slipper.

  Har konstaterat att jag antagligen kommer att stryka med i vinter om det blir kallare än 5 plus. Fyyy faaaan vad jag fryser!!! Har aldrig fryst förut, hade inte ens långkallingar när det var 10 minus men nu...!!! Har varje morgon gått in till Magnus när jag kommit till jobbet och kramat ugnen, sååå varm!  Såååå skööön!! 

  Vågar inte börja sätta på mej en massa kläder redan nu heller för då vet jag inte riktigt vad jag ska ha sen!


                         


Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards