babsan22

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Barbro Åberg - 4 oktober 2011 19:44

Handen på hjärtat, hur många blev det?? Själv lyckades jag med 2. Vet inte hur många vi sålt men det lär väl vara några 1000 st. Kollar imorgon.

Och träningen blev ju inte vad som var väntat idag heller. Skulle möta Mia vid 10 över 5 för att åka till Tullinge men hon var hos mej redan vid halv så jag bytte om på jobbet så stack vi direkt. Passade på att ta en promenad på 35 minuter innan för att få lite frisk luft. Vi är inomhus hela dagarna båda två så det var jätteskönt.

In till träningen som skulle vara Zumba och sen skulle vi köra rumpa/lår som avslutning men tyvärr så var Åsa sjuk så det blev poweryoga med Marie istället. Vi blev inte så värst glada men tänkte ju inte åka hem igen utan träning. Vilket pass. Insåg ganska snabbt att jag är lika om inte till och med lite mindre smidig som en järnspis. Det gjorde inte alls nåt att dra i dom musklerna. Kommer att ha ont imorgon tror jag. Men det var faktiskt kul och det blev ingen rumpa/lår efter för vi var helt sänkta när passet var slut.

  Planerade att gå ut i skogen imorgon efter jobbet och plocka lite svamp och insupa lite luft.

Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag somnar på stolen!

Puss och kräm!!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards