babsan22

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Barbro Åberg - 6 oktober 2011 20:45

Ja det där med step var ju en upplevelse. Tänk att nåt så enkelt kan få en att känna sej helt värdelös!! Trampa åt alla möjliga olika håll utom dit jag skulle. Blev iallafall svettig så då var det ju inte helt bortkastat hoppas jag. Tjejens tics märktes inte förrän vi gick ner på matta och gjorde mage och rygg. Det var va, va, va, man ska va!! man gör va? Lite för mycke!!

  Nu är jag duschad och har käkat lite havrekuddar och mjölk. Ska snart koka te och kolla CSI. Har ju rört mej ganska bra den här veckan!!

Av Barbro Åberg - 6 oktober 2011 15:48

Dagen har varit behaglig. Har varit och färgat samt noppat ögonbryn, mindre behagligt och nu håller jag på med maten. Reducerar lite champinjoner i grädde så det blir gotti smak på det hela. Så ska jag göra sås med champinjoner och kyckling med ris eller pasta, har inte bestämt mej riktigt än.

  Ska iväg och träna step vid halv 7. Har lite svårt med kordinationen just när det gäller step. Fattar inte varför för jag har inga problem att hålla takten eller att dansa. Funkar inte helt enkelt. Tydligen så har ledaren tics oxå, hon säjer tydligen samma ord om och om igen och det lär ju inte göra saken bättre!! Blir nog skoj!! hehe

  Åh vilken förträffligt god sås det kommer bli!! Egenhändigt plockade champinjoner, va nån murkla med oxå, som reduceras ner och sen blandas med grillad kyckling. Blir pasta till, tror det passar bäst! Gottigotti!!

Nu har jag fått lappen till Andreas skolfoton oxå så jag får väl gå in och beställa det hela.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards