babsan22

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Barbro Åberg - 11 oktober 2011 19:33

....förutom att jag fick börja en ½ timme tidigare i morse. Gissa hur mycke det gör för tröttheten?!

  Var väldigt nära hela dan att ringa Mia och säja att jag skippar träningen men den snälla vann mot den dumma idag så det blev att åka. Och inte blev det zumba idag heller!! Åsa fortfarande sjuk så det blev åter igen ett poweryogapass med Marie. Och faktiskt så gillar jag det nog mer och mer. Var inte så road idag heller när vi fick veta att zumban var inställd men det blev riktigt bra. Och jag har nog blivit bättre än järnspisen så det går åt rätt håll.

  Så har jag börjat frysa igen. Hoppas att det är för det jag tror istället för att det har blivit höst. Fast det känns som att det kommer inifrån märg och ben som det gjorde i början när man gick ner i vikt så förhoppningsvis har min kropp fattat att det är dags att släppa taget och låta allt ramla av. Har ju faktiskt gått ner ytterligare ett ½ kilo så kanske..!!    

  Nu ska jag hoppa in i duschen så jag blir lite varm och sen kanske ta en kopp te?!

Adios and good night!!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards