babsan22

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Barbro Åberg - 3 oktober 2011 18:24

....över. Magens rytande alltså! Den lugnade ner sej när jag gick till tvättstugan.

  Körde kycklingen i min Actifry och det blev kalasbra. Gick kanske lite för länge men det funkade. Blev currysås och ris till. Tandoorimarinaden var ju ingen hit att försöka få bort ur maskinen sen. Blev som segt tuggummi och fick knappt bort det med svampen. Vill ju inte använda stålsvampen när det är teflonbeläggning!! NU har jag diskat upp alla kastruller och diskmaskinen går för fullt så nu har jag lite ledigt fram till 21.00 för då är det CSI NewYork, får man INTE missa!!

  Kanske ska ta och lägga mej i ett gottit bad en stund?!

Jo igår läste jag ut min tegelsten oxå. Lite antiklimax för nu får man ju vänta ett bra tag tills sista delen kommer. Har vi tur kommer den i vår redan men man vet ju aldig!! Säkert blir det inte förrän i höst så man hinner glömma hälften.

Av Barbro Åberg - 3 oktober 2011 15:03

Arbetet gick bra och har flytit som det ska.

Som vanligt snabbt hem till tvättstugan. Skönt att slippa tvätta på kvällen.

  Middagen idag blir kyckling. Köpte nån färdigmarinerad i folielåda med tandoorikrydda. Hoppas den blir bra. Ris blir det nog till men sen vet jag inte om man kanske kan ha kantarellsås till. Passar det tandoori??

  Nu har jag provat risifrutti & smoothie med hallon/blåbär och den var väl sådär!! Magen fick tuppjuck och låter som en rytande lejonhjord! Går väl över hoppas jag.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards