babsan22

Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av Barbro Åberg - 1 oktober 2011 19:40

Först fixde jag melodikrysset som vanligt och ringde mamma så vi kollade om vi klarade det hela.

Sen till ICA Maxi och blåste lite pengar men ändå behövligt.

Hem och packade upp allt och sen ner till Hillsen för att gratta Alex. Han fyller förvisso inte förrän på tisdag, den lilla kanelbullen men hade kalas idag för släkten och kollektivet och sen bowlingkalas, så jag lämnade Andreas där när jag gick hem för han åkte med Millan till kalaset.

Fick som vanligt sockerchock efter tårta och havreboll men, men...

  Gick hem och käkade grönsakssoppa.

Satte mej vid Mats dator och bytte musik i mp3-spelaren så jag har lite nytt att lyssna på på jobbet.

Emma åkte med 17.37-bussen till Kajsa. Ska hämta henne vid halv 10.

  Nu har jag gjort 2 pizzamackor på skogaholmare med skinka, tomat och ost samt oregano och it.salladskrydda Får vi se hur det blev.

Tror inte jag får i mej 2 men ska försöka.

  Idag fryser jag som en galning. Tror jag ska lägga mej i badet så fort Andreas kommer in för han har inga nycklar.

  Imorgon ska jag på massage, ska bli skönt!!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards