babsan22

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Barbro Åberg - 7 oktober 2011 18:48

Idag har jag fått veta att jag lever. Herre djävlar så mycke vi har haft idag.

13 smörgåstårtor att lägga ihop, dekorerade 5 idag för att Kiia inte ska få så mycke imorgon, smörgåsbeställningar och nästan rekord på luncherna. PUST!!!

  Dessutom glömde jag min handväska hemma så jag kunde inte handla. Mats fick komma ner med den efter han kom hem. Var ju tvungen att handla lite grejer till mellis eftersom vi ska åka till Ullared imorgon.

  Kan säja på en gång att jag inte kommer att uppdatera min blogg imorgon för vi åker vid 5 på morgonen och kommer hem nångång framåt natten. Återkommer på söndag så får ni höra vad jag har handlat. Om det blir nåt. Är det för mycke folk så kommer jag garanterat att ledsna.

  Har lagt ner torkat frukt, pistagenötter, russin och riskakor så jag ska klara dagen och även en Allers om jag skulle ledsna på dom andra shopparna! Kanske blir mej dom får släpa ut till slut!  ;)

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards