babsan22

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Barbro Åberg - 12 oktober 2011 18:56

I allafall på matfronten men det har varit många som fikat för det har varit fullt i serveringen nästan hela dan.

  Va i valet eller kvalet om vi skulle träna idag eller gå ut och plocka svamp men svampen vann. Slutade 4 och då hämtade jag Andreas på bibblan och sen snabbt hem för att hämta stövlar, korg och bil. Hann inte ens äta utan tog en riskaka i farten. Upp och hämta Mia och sen iväg ut i skogen. Hittade väl inte gigantiskt mycke men som sist, lagom mycke för att orka ta hand om det. Tänkte torka så kan svärmor ta det med sej när dom åker hem, dom skulle komma ner till helgen. Dom plockar inte själva för hon är så osäker på vad som är vad och då ska man inte heller plocka så man får med sej nåt dödligt. 

  När jag kom hem var jag helt genomfrusen och jättehungrig. Gjorde en varm smörgås medan Emma kokade te, gullungen!! Sitter nu här nyäten och sippar på mitt varma te och sakta, sakta återkommer värmen!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards