babsan22

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Barbro Åberg - 10 oktober 2011 14:54

Idag har nog det mesta som kan gå fel gått fel. Har legat efter hela dan och jagat som en galning för att hinna ikapp tiden. Lyckades väl vid 1 när lunchen äntligen var över!! Tur man sluta 2 idag så man fick gå hem och andas lite.

Fast nu har jag tvättstugan så det blev ju inte så lugnt ändå.

  Skulle behöva städa i skrubben inne hos Emma oxå. Känner att det börjar bli mycke grejer där nu. Skulle behöva sätta mej och sortera alla barnkläder så man skulle kunna sälja dom och få lite pengar men att hålla på med tradera och blocket lockar ju inte direkt. Kanske ska passa på i vinter och fixa allt så kan jag va på loppis i vår och bli av med en del. Har ju så jag kan öppna klädaffär!! Rensade ur Andreas garderob igår på t-shirts, kalsonger och pyjamasar som blivit för smått. Ungen växer så det knakar. Tror han smygdricker blomstra eller nåt!!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards