babsan22

Alla inlägg den 30 april 2011

Av Barbro Åberg - 30 april 2011 13:56

Regntunga skyar men vad kan man vänta sig på Vappen?? Vore mer konstigt om det inte regnade. Men förhoppningsvis så drar det över innan kvällen så man kan kolla brasan utan att bli dränkt.

  Nu har vi varit i Bromma och XXL sport och köpt skor till oss alla. Emma och jag fick ett var sitt par gympadojjor (rosa reebook), Andreas ett par gummistövlar och ett par Nike-dojjor och Mats hitta ett par flip-flop som han ska ha till jobbet. Sen va vi på Stadium och hittade converse så dom fick var sitt par. Nedsatta med 400 kr. Bortskämda skitungar!!  ;)

  Jag blev iallafall glad över mina nya gympisar, jättedyra, hela 99 :-.

Så idag blir det grillning med grannarna och sen får vi se om vi går till brasan eller om vi struntar i det, lite beroende på vädret helt klart.

Jätteglad Vappen önskar jag er alla så hörs vi imorgon!! Tjillevipp

Av Barbro Åberg - 30 april 2011 09:05

Ska bara slänga in en snabbis för att tala om att jag lever. Hann inte med att skriva nåt igår för det blev att sitta ute på gården när jag kom hem och sen grillade vi och gick hem till Micke och Millan för att äta och där blev vi kvar till klockan 2 i natt.

  Nu ska vi bara käka frukost för att sen åka till XXL sport i Bromma för dom hade tydligen extrapris på converse, halva priset, och ungarna har ju tjatat som galningar för att få riktiga. Just nu har dom "bara" sneakers. Jag ska köra så det blir ju en upplevelse, hatar att köra i stan och allra helst dit jag inte hittar. Usch, usch, håll tummarna!!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards