babsan22

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Barbro Åberg - 6 april 2011 21:17

Nu har jag varit och tränat. Skönt när det är över och man har duschat och softat lite. Idag fick jag ett slag över armen så jag har jätteont men det går nog över.

  Skulle bara tala om hur duktig jag varit idag och nu ska jag fortsätta titta på grey´s anatomy.

Tjillevipp!!

Av Barbro Åberg - 6 april 2011 17:45

Åter mitt i veckan och jag har som vanligt träning. Känner mej lite trött (även det som vanligt) men solen skiner så man blir ju iallafall glad för det!!    

  Emma och jag har bakat brownies för jag ska ju ha ljusparty imorgon så man måste ju ha nåt att bjuda på. Hade tänkt baka bullar men det sket sej i tidsplanen. Som Mats säjer - Den eviga tidsoptimisten!! DET E JAAAA!!! Tur nog så deppar jag inte ihop när det skiter sej heller utan hittar andra lösningar. Finns ju folk som lever på att baka så det är inga problem.

  Frågan är om man ska bjuda på nåt lite matigt eller typ snittar eller nåt eftersom det är från klockan 6. Alla kanske inte hinner äta innan. Kan ju göra tunnbrödsrullar, alltid trevligt. Skinka och ......? Nån trevlig cantadouost kanske och lite ruccola och sen nån med lite räkost eller skagen kanske och lite vanlig sallad fint strimlad. Det blir nog bra hoppas jag. Baka en sockerkaka och så har vi småkakor och brownie det får ju räcka. Kaffe och te. Jättebra.

  Idag var jag och köpte naturdiet (typ nutrilett) med vanilj och smultronsmak, riktigt god faktiskt. Tänkte ha som mellis och efter träning så jag får i mej extra protein. Tror inte jag kommer lessna på smaken på en gång iallafall utan hinner kanske dricka upp alla påsar.     

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards