babsan22

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Barbro Åberg - 3 april 2011 20:04

Idag har det väl inte hänt så jättemycke. Åkte och lämnade Andreas ute i Grödinge hus Caesar så dom fick leka. Sen kollade vi klart på filmen vi började med igår plus en film till som var lite si så där, nån Wesley Snipe-film.

  Till middag blev det grillad korv, riktigt gott att stå ute i kylan och regnet och äta nygrillad korv.

Sen gick vi hem till oss tillsammans med Hillgrens och spelade lite kort. Trevligt avslut på helgen.

Nu kollar jag på Fenomen på 5an. Intressant!!

Av Barbro Åberg - 3 april 2011 12:07

Vill ju inte direkt säja morgon eftersom klockan är 12 men vi gick inte upp förrän halv 11 och då hoppa jag in i duschen och sen gjorde jag och Andreas scones. Så nu står dom i ugnen och jag passar på att skriva lite. Börjar bli grymt hungrig. Tog mina piller istället med lite jos.

  Hehe kollade in i ugnen och konstaterade att Andreas måste va bra på att knåda för dom börjar se ut som dasslock. Gjort exakt samma sats som vanligt men nu är dom groteska, mycke mat. Ska bli gott. Kokt ägg, kaviar, rökt kalkon, leverpastej, 3 olika marmelader, lördagskorv och philadelphiaost. Fruktsoppa, oboy, jos och flingor. Toppenfrukost, nackdelen är att jag måste välja. Fast jag kan ju sitta här resten av dan så kanske jag lyckas få allt jag vill. Nä det får bli en macka med marmelad och ett kokt ägg kanske 2. Proteiner är bra!    

Nu ringde klockan så hej på en stund!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards