babsan22

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Barbro Åberg - 11 april 2011 16:45

Har varit skitmycke på jobbet idag (som vanligt nu för tiden!!) men den delen är avklarad. Ska börja en halvtimme tidigare imorgon så jag hinner göra de 6 smörgåstårtorna som är till kl 9. Sen har jag 3 till till kl 3, säkert ska det läggas ihop nåt till onsdag oxå.

  Annars så har jag nästan blivit klar i tvättstugan, allt är på torkning, middag lagad (det blev nudelwok på hjortkött) och uppäten och Mats har skjutsat barnen till träningen. Ska bara plocka hem tvätten, byta om och åka till egen träning. Längtar verkligen till sista helgen i maj när vi har träningsläger, eller rättare sagt längtar till måndagen efter träningslägret när allt är över och man har en sån hiskelig träningsvärk av 3 dagars träning och uppgradering. Men sen så är det sommarlov och ingen träning!! Skönt för nu är jag lite less! Inte less på själv träningen egentligen för det är roligt med karate men att man är mer i idrottshuset än hemma.  

  Just nu är vi lediga fredag och söndag annars så är vi där varje dag. Man ska bara stressa hela tiden för att hinna äta innan för det blir så sent om man ska äta efter. Kanske inte blir bättre med nån annan träning men jag vill iallafall prova...

  Och solen skiner!! Nackdelen är att man ser hur skitiga fönster man har. Fast jag tänker inte putsa dom förrän dom sopat gatorna ordentligt. Den missen har jag gjort en gång och aldrig mer. Jag bor ju på första våningen och jag kan tala om vart allt damm tog vägen. Var bara att göra om och jag älskar verkligen att tvätta fönster!! NOT!    

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards