babsan22

Alla inlägg den 25 april 2011

Av Barbro Åberg - 25 april 2011 20:01

Nu har jag varit inne i stan och shoppat med Petra. Mycke gå, gå, gå och mycke prata. Hittade en del grejer. En "storskjorta", röd och rutig med ett par svarta tights, ett par beige linnebyxor som man kan vika upp med knapp och ett ljusblått linne samt ett 5-pack med strumpor. Blev riktigt nöjd med inköpen och konstaterade att jag gått ner 2 klädstorlekar. Kändes bra!!

  Imorgon är det åter tillbaka till vardan, ska bli ganska skönt även om det är jobbigt att gå upp på morgonen. Är ju ingen direkt morgonmänniska!!    Fast jag är ju ingen direkt kvällsmänniska heller!

  Nu ska jag in på fejjan så ha det så gott!

Av Barbro Åberg - 25 april 2011 12:33

Måndag och man är ledig, så skönt. Skulle kunna vänja mej med att ha 4 dagars vecka.

  Idag ska jag in till stan och träffa Petra, ska bli roligt. Ska ta tjugo över 1-tåget för vi ska ses vid 2 vid Åhléns (som vanligt). En alldeles utmärk träffpunkt. Får se om jag känner igen henne, hon har ju oxå gått ner massor i vikt!!       

Vi ska göra en liten shoppingrunda och kanske gå å fika nånstans. Får se vad vi gör.

  Det är jättevarmt ute idag, tyckte vi skulle grilla men får se när jag kommer hem. Kanske ska äta sallad, det är ju gott fast Andreas äter ju inte grönsaker. Blir torftig sallad med lite gurka och burkmajs.  :) Äh han får väl lära sej! Ska jag inte glömma att köpa alla grejer men det ska nog gå bra. Emma ville ha blomfrön oxå, hoppas dom har det på ICA. Lär jag ju märka.

 Nu ska jag ta och fixa iordning mej, hör väl av mej en liten stänkare ikväll så ni får veta om det blev nåt snyggt på shoppingrundan. Tjingeling!!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards