babsan22

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Barbro Åberg - 7 april 2011 21:13

Nu är ljuspartyt över. Skittrist att det bara blev 4 st. Tråkigt för Maria att slösa sin kväll på sånt när hon hade kunnat varit hemma med familjen istället. Lite fördel va att Emma och Kajsa hann leka en bra stund.

  Skönt att det är fredag imorgon. Ska stänga på lördag men annars ska vi inte göra nåt speciellt i helgen vad jag vet. Ska bli skönt att bara göra ingenting för en gång skull. Fast Mats lyckas säkert hitta på nåt för han kan inte bara vara hemma och mysa för då kryper det i kroppen på honom.

  Nä nu ska jag kolla criminal minds så nattinatti!!!

                       

Av Barbro Åberg - 7 april 2011 15:55

Idag har det åter igen varit mycke på jobbet. Hinns mindre och mindre.

  Slutade halv 3, snabbt till ICA och handla och sen hem för att förbereda för ljuspartyt ikväll. Tyvärr så är några sjuka och några hinner inte för karaten m.m

Får väl se om det kommer nån i slutändan. Har iallafall fixat fika och Emma och Kajsa står och bakar, får vi se vad det blir. Kolasnitt tror jag det skulle bli. Och så har jag gjort tunnbrödsrullar. Några med bara skagen, några med skinka och skagen och några med skinka och philadelphiaost.

Bara väntar på att dom ska bli klara så jag kan börja med middan oxå. Får bli pommes och kebab och civapcici. Kan ju förstås passa på att dammsuga lite men blev yr i huvet så jag ville sätta mej en stund. Ska bara skriva klart så ska jag sätta lite fart igen.

Byebye!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards