babsan22

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Barbro Åberg - 15 april 2011 18:41

Veckan är över (nästan, jobbar söndag). Vilken vecka, skulle inte göra nåt om dom anställde en till. Vi jobbar arslet av oss. Idag la jag ihop 19 smörgåstårtor och garnerade 8 st av dom. Plus att vi hade landgångar och lite annat utöver det. Samt mackor till butiken som alltid ska göras varje dag. Tur att det var lugnt på lunchsidan så man hann med allt som skulle göras. Hujeda mej!!! Ont i ryggen.

  Idag är Mats ute och åker Cinderella med 15 gubbs från jobbet så man är gräsänka idag. Skönt men jag sover så förbaskat illa när han inte är hemma. Konstigt för då är det ju ingen som snarkar brevid!

  Fast det lär inte bli nån sen kväll för mej idag för jag håller på att bli sjuk tror jag, ont i halsen och täppt i näsan, nyser hela tiden, så jag behöver sova. Ska nog ta en whiskey och lägga mej i badet så man svettas ur allt skit i kroppen. Blir man som ny till imorgon.

  Ungarna har beställt hamburgare till middag som vi steker själva hemma men jag vet inte riktigt när det va tänkt att vi skulle äta dom för ingen av dom är hemma och klockan är tio i 7. Kan ju göra en till mej själv så får dom fixa när dom kommer men jag är inte speciellt hungrig. Steka en äggmacka kanske, va länge sen!! Så får det bli, vill inte ha hamburgare. Kan vi äta imorgon och kanske grilla då!

Lika bra att sätta fart.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards