babsan22

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Barbro Åberg - 5 april 2011 20:14

Hej alla glada!!

Idag har jag träningsvärk i armar och axlar. Öm i bröstkorgen efter alla slag från Merja. Tog i som en gnu igår, skrämde till och med Mats!!    

  Idag blev det spagetti carbonara till middag och sen skjutsa Emma till träningen. Efter det så skjutsade jag Andreas till Carro för han ska sova över där, dom har studiedag imorgon. Mats va hemma och rensade avlopp, inte riktigt min grej..  

  Har inte så mycke att säja idag mer än att jag just nu inte fryser utan jag har stillestånd på vågen. Skittrist men det är sånt som händer. Ska köpa nya proteindrycker och sätta igång med dom som mellis så blir det nog bra hoppas jag. Har några kvar men det är med skogsbär, ingen riktig höjdare. Tror jag ska ha choklad nästa gång, choklad är ALLTID gott!!

Nu ska jag svänga förbi "fejjan". Hej på en stund! Nattinatt.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards