babsan22

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Barbro Åberg - 23 februari 2011 16:42

Min första onsdag på dagskift avklarad. Riktigt skönt att komma hem i tid. Tyvärr blev det ändå lite konstigt med middagen för Andreas ska ju träna 17-18 så han får äta när han kommer hem igen. Mats får gå på grillen så det inte blir så sent för honom eftersom vi ska till träningen vid 19. Emma och jag har tjejtid för oss själva!

På söndag åker hon till Idre, orättvist!! Tänkte inte på att ta nåt ledigt på sportlovet så jag och Andreas kunde göra nåt tillsammans men jag slutar ju ganska tidigt om dagarna ändå så vi kanske hinner till bio eller nåt iallafall. Ska nog boka om min tvättstugetid på måndag så kan vi åka på bio då och kanske äta där. Vi har ingen träning under sportlovet så vi kan bara vara tillsammans. Kanske kan åka och bowla nån kväll jag, Mats och Andreas. Det löser sej nog!

Ska börja med maten så vi hinner äta innan jag ska på träning. Idag blir det kata, kul.

Tjillevipp!!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards