babsan22

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Barbro Åberg - 15 februari 2011 18:31

..arbetsdagen avklarad och jag tror jag har ont i hela kroppen. Måste köpa nya skor för jag har åter igen fått ont i hälarna som jag inte haft under hela sjukskrivningen. Sen har jag nog lite träningsvärk sen gårdagens träning oxå!  hehe Lagt av mej lite tror jag. Men snart så blir jag fast och fin i hullet igen.

Gör inget om man skulle kunna gå ner lite i vikt oxå, börjar bli lite less på min skitkropp som inte släpper ifrån sej nåt.

Mats pratade med en kille när han väntade på Emmas träning som hade gjort samma op som jag fast en vecka senare och han hade gått ner 27 kilo. Dubbelt så mycke som mej på kortare tid!!     Skitkropp!!!!!!!!!!!!!!!

Hoppas det börjar hända nåt nu när man rör sej till och från jobbet och på jobbet annars så känns det ju djävligt onödigt att ha gjort operationen. Undrar om man kan ändra sej nu när det fortfarande inte händer nåt?!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards