babsan22

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Barbro Åberg - 3 februari 2011 16:11

Det blev lasagne. Vet inte vad som kallas extrafin mat i våran familj för vi kan äta potatisgratäng och hjortbiff mitt i veckan. Jag kallar mat culinarisk när det är sånt man sällan gör, så då blev det lasagne.

Hade tänkt göra pizzabullar idag men det har inte hunnits med. Har knappt varit hemma. Skjutsat Johanna 2 gånger, varit och fikat med jobbarkompis och varit ute med grannens hund och vid 7 har Emma träning så nej det blir pizzabullar imorgon. Sen är jag ledig bara 1 vecka till, suck!!! Fast det ska bli skönt att komma igång igen.

Av Barbro Åberg - 3 februari 2011 12:52

..på jobbet och fikat i 2 timmar med min jobbarkompis Pethra. Riktigt trevligt!! Gick upp till Maria på hennes nya jobb och fikade, så lugnt och tyst där. 2 timmar flög iväg. Så nu är jag hemma igen och passar på att äta lunch.

Blev inte så mycket tid hemma idag. Ungarna stack vid kvart i 8, gjorde mej iordning, va upp till Johanna och hämta Northon och bilnycklar vid 8. Ut med honom så han fick bajja så upp och hämta Johanna, körde henne till Barnmorskan för provtagning, hemma tjugo över 9, skulle träffa Pethra halv 10 så jag lånade Johannas bil, sen satt vi i 2 timmar å fika. När jag kom hem så gick jag en snabbis med Northon runt huset. Så nu är jag hemma igen en stund. Ska hämta Johanna vid 2 så ska vi först på apoteket å sen hämta Edvin.

   Och just i dag för 18 år sen blev Mats och jag officiellt ett par, 8 år sen förlovade vi oss och för 3 år sen gifte vi oss (ja jag vet, taskig fantasi!!).       Så vad ska man hitta på till middag en dag som denna??

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards