babsan22

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Barbro Åberg - 17 februari 2011 16:46

Idag har jag åter gjort själ för lönen, vilken helvetesdag!! Sååå mycke luncher och ensam i köket. Men jag hann för jag är så förbannat duktig!!    Tur att jag är så himla ödmjuk eller hur!    

Idag har min lilla Emmerson varit hemma från skolan, 38,6 i feber i morse, ont i halsen och kroppen. Sen trodde hon att hon skulle få gå i skolan imorgon, eller hur!!

Kul att hon vill gå till skolan men inte till vilket pris som helst. Vara hemma, äta alvedon och gosa med varm vetekudde.

Snart ska jag börja med min avancerade matlagning, antingen kebab och klyftpotatis eller färdiga portionspizzor i ugn. Blir nog dom känns det som! Orkar inte nåt mer tankekrävande. Jag orkar en halv så får barnen ta de andra eller så blir det till matlåda.

Bye for now!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards