babsan22

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Barbro Åberg - 1 februari 2011 19:51

..idag.

Nu har vi varit ute på kvällspromenaden runt Tumba. Skönt att få lite frisk luft men det blåste lite kallt idag, så har jag en grym huvudvärk oxå, gissar att jag druckit för lite vatten kanske. Försöker bättra på det just.

Ska snart lägga mej i Andreas myshörna och slå på TV:n, ska kolla på The Mentalist som börjar kl 8.

Har fixat kaffe, kallt vatten och så ska jag fixa lite kräm till mellis tror jag.

Det blir bra. Nu ska jag sluta så jag hinner fixa allt.

Ses imorgon. Tjillevipp och GodNatt!

Av Barbro Åberg - 1 februari 2011 16:10

Nu har den här dagen nästan kommit till enda, vet inte var dagarna tar vägen.

Va med Millan på hemtex och  sen på Maxi, passade på att köpa laxfilé för 79 :- kilot. Ska bli gott. Köpte creme fraishe så jag gjorde en sås med dill, citron och gräslök.

Skulle behöva ta en nutriletteshake oxå men jag börjar bli sååå förb...t äcklad av dom så jag vet inte om jag får ner nån. Just nu blir det kräm, yoghurt, välling och te som mellisar. Käkade revbensspjäll till lunch. Äckelmätt!!    

Nu ska jag börja laga mat så vi får avnjuta den goda laxen.

Av Barbro Åberg - 1 februari 2011 09:44

Idag, kors i taket, åt jag faktiskt välling och en kopp te till frukost. Tyckte det va dax att byta llite innan man ser ut som en yoghurt. Nu ska jag åka å handla med Millan så jag återkommer..

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards