babsan22

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Barbro Åberg - 2 februari 2011 17:07

Idag har jag faktiskt varit riktigt duktig. Jag har varit och handlat, letat efter dimmer till fönsterlampor( ej hittat dock), kört Johanna till vårdcentralen och passade på att allergitesta mina barn samtidigt, lagat mat och städat undan efter den, startat diskmaskinen och påbörjat ett bullbak. Frågade familjen om dom ville ha pizzabullar eller kanelbullar och jag tror inte att jag någonsin fått ett sånt snabbt svar från samtliga samtidigt så nu gör jag kanelbullar!!    

Hoppas jag hinner innan kvällspromenaden!! Missade ju eftermiddagsprommisen för vi va på VC så jag vill inte missa kvällen oxå.

Imorgon ska jag skjutsa Johanna till barnmorskan så hon får tömma henne på lite blod så hon får reda på varför hon har klåda över hela kroppen, sen ska jag ner till jobbet och ta en fika eller om vi går upp till Maria och fikar, får se..

Av Barbro Åberg - 2 februari 2011 08:07

Känns lite dålig fantasi att döpa dom till måndag-söndag hela tiden..  

Fast det händer ju inte såå mycke så man kan hitta nån revelutionerande text heller. Äter min aprikoskräm idag igen, ingen yoghurt!! Ska hämta ut pengar så ungarna får sin månadspeng, har förträngt det lite..   

Annars kommer det väl inte hända så mycket idag. Tänkte nog ta ner kökslampar innan den kommer vandrande själv, städa av lite kanske (om jag orkar).

Vattnade iallafall blommorna igår så dom e lite glada.

Mandi (tjejen som låg brevid mej på sjukhuset och gjorde samma op) och jag ska fika på fredag oxå, ska bli kul att se hur hon mår.

Nu ska jag äta klart min frulle och gå in på fejan och se om det hänt nåt positivt med Mats kusin Stefan, han opererades igår för hjärntumör, lika gammal som jag. Tjillevipp!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards