babsan22

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Barbro Åberg - 19 februari 2011 09:32

God morgon alla glada (och ni andra)!

Igår var vi ner till Micke och Millan på kvällen. Millans syster Anna och hennes kille Jason har kommit från England och hälsat på. Idag ska vi iväg och bowla och sen äta tacos hemma hos dom ikväll. Skulle visst bli ganska många för Annas pappa och deras bror skulle oxå komma så med alla barn så blir vi väl 17 stycken tror jag. Ska nog gå bra, ungarna får äta i vardagsrummet (som vanligt ;)).

Smygvägde mej idag för att kolla om gårdagen hade nån negativ effekt men ligger kvar på -13 kg men känner mej lite svullen idag, ringarna satt lite hårt. Fast det är varmt här inne och för en gång skull så fryser jag inte (än). Ska ta och börja på min aprikoskräm så kommer väl det att ändra sej strax. Ska leta upp mina tofflor innan jag blir kall om fötterna. -16,4 grader ute, fast solen skiner så det är helt underbart väder. Jason vill väl säkert ut och åka pulka idag, passa på att leka i snön när dom kommer till Sverige.

Nu ska jag laga Andreas täckbyxor. Trots att han inte åker arselkana så har dom gått sönder i rumpan, undrar hur det går till???!! Hängt i garderoben och gått sönder?!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards