babsan22

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Barbro Åberg - 13 februari 2011 11:38

Igår var vi ju på teater eller musikal, Sugar - I hetaste laget. Riktigt bra med många skratt. Sen åkte vi hem till mej och käkade. Hade gjort smörgåstårta, potatissallad, sallad, lite kallskuret.

Nu har vi varit hos Patrick och Johanna och ätit frukost. Stoppmätt!! Fick i mej en halv fralla och ett glas blåbärssoppa. Fick inte ens i mej teet. Man vill så mycke mer!!

Idag är det oxå sista dan på "ledigheten". Lite tråkigt för man har ju lyckats bli lite bekväm men ska bli skönt att komma igång med vanliga livet. Så imorgon blir det ingen blogg på morgonen, får se när jag hinner. Slutar 2 men har tvättstugan direkt när jag kommer hem och sen är det träningar resten av kvällen för oss allihopa. Ska försöka få in lite blogg nånstans mitt i allt.

Ha det!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards