babsan22

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Barbro Åberg - 18 februari 2011 18:10

Så har det gått en vecka, första arbetsveckan, överlevde den oxå!!    

Har lite ont i fötterna och ryggen men det går väl över.

Nån som har nåt bra förslag på fredagsmiddag?? Hatar att försöka komma på vad man ska äta. Har hela frysen full med kött och annat men ingen som helst fantasi.

Sen kan det ju va bra om man plockat ut nåt dan innan så det hunnit tinat men inte jag inte så då sitter man här med full frys och tom kyl samt ingen som helst fantasi.

  Känner mej lite hjärndöd idag, stängde ner systemet direkt när jag klev utanför dörren på jobbet så det inte överbelastas.

Köpte ju aprikoskräm så jag ska kanske skippa middagen helt och ta det med lite macka bara. Får spåna lite idéer med resten av familjen. Makaroner?? Wow vilken lyxmiddag!! Nä får nog börja engagera mej så det händer nåt innan det går för långt så jag blir illamående och då vill jag inte ha nån mat även fast att det är för att jag är hungrig.

Ha en trevlig fredagskväll så återläses vi imorgon!!  

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards