babsan22

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Barbro Åberg - 14 februari 2011 14:55

..va nu avklarad. Kändes som att jag inte varit hemma nåt utan jobbat hela tiden. Lite ont i benen efter man stått och gått hela dan men förutom det så va allt som vanligt.

Kom ihåg allt som skulle göras till och med..!   

Och till dagen i ära så får jag gratulera alla nära och kära och alla andra på Alla   dag. Hoppas ni får/fått massor med blommor och choklad! Jag fick kort från barnen i morse som dom gjort, gullungarna. Lite omtyckt är jag. Har inte varken köpt eller gjort nåt själv. Kanske man borde ha gjort..?! Dom får god mat till middag och sen äran att gå på träningen! Våra underbara måndagar!!

Tvättstuga 14-18

Andreas tränar 17-18

Emma 18-19

Mats och jag 19-20. Middag ska va klar vid 16 så Andreas hinner äta innan. Lite pyssel, tur att man slutar 14.00 och har 10 minuters gångväg hem.

Från och nästa vecka så blir jag av med mina onsdagskvällar och får jobba 7-16 istället, jätteskönt att slippa stressa som en galning till träningen. Fast igengäld så har jag inget att skylla på när jag inte känner för att träna!!    

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards