babsan22

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Barbro Åberg - 12 februari 2011 09:48

Lördag morgon, mina sista 2 dagar innan det är dags att återgå till det verkliga livet. Sitter och dricker blåbärssoppa (som att jag behöver bli hårdare??!) för det är så gott.

Idag ska vi på teater. Mamma och Neta kommer vid halv1-1 så ska vi ta lite fika och macka innan vi åker. Blir ju inte middag förrän vid 7 sen så man behöver nåt i magen. Undrar vad jag ska ta med mej för att käka där?? Har ju russin och nötter, det får duga och så vattenflaskan såklart!

Skulle ju nästan ta en långprommis nu när solen skiner. Lite kallt men det brukar vara riktigt skönt när det biter i skinnet. Får se om jag hinner med allt och kanske en snabbis ute i solen!    

Nu är det melodikryss dax så Hej för nu!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards