babsan22

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Barbro Åberg - 24 maj 2011 18:27

En timme innan jag skulle hem så ramlade det in först 7 stora räkmackor sen kom det 35 halva fralla med ost och skinka och efter det så kom det 10 tekaka med ost och skinka. Jag gjorde lite för lönen idag!!

  Nu skiner solen och det är ingen rolig syn när man tittar ut genom fönstret. Snälla kan nån komma och tvätta mina fönster?? Ett riktigt hatobjekt i mina ögon!!

Det konstiga är att det går ganska fort när man väl börjat och det är jätteskönt när det är klart och man ser ut men just det steget att börja....    hatar!!

  Igår hade jag jättesvårt att somna, vet inte varför. Vände och vred. Klockan va nog över 12 innan jag somna och så ringde klockan kvart i 6, INTE roligt. Sååå trött!! Och så jobba 7-16.30 idag. Inte heller roligt. Fast dagen gick ganska fort ändå.

  Nu ska jag ta och läsa klart min bok, inte många sidor kvar. Måste se hur det går för Jondalar och Ayla. Ses! Hej på en stund.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards