babsan22

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Barbro Åberg - 10 maj 2011 16:49

Idag var det riktigt mycke att göra över lunchen men det gick fort för de flesta skulle ta med sej maten så då blir det ju ingen disk och det är ju skönt. Snabbt in, snabbt ut. Såna kunder är bra!!

  Efter lunchen så tvärdog allt så jag passade till och med på att gå hem en halvtimme tidigare. Så nu ska jag ta och slänga in potatisbullarna i ugnen och sen steka lite bacon, mer avancerat än så tänker jag inte vara idag när solen skiner.

  Ska köra ner Emma till träningen och sen tror jag att jag ska sätta mej ute nånstans och läsa min bok. Kanske ta med en filt och lägga mej i solen. Mmm bra idé!

  Trött är jag oxå. Att det ska va så förbaskat svårt att få tummen ur rö.en och komma i säng. Gör ju inte ens nåt viktigt på kvällen utan kollar TV eller läser i boken. Sen är man astrött på morgonen och snoozar typ 10 gånger så man blir ännu tröttare innan man kommer ur sängen. Fast det är ju grymt skönt att få somna om.

  Börjar bli dax att beställa tid för bryn och fransfärgning så man slipper sånt nu på sommaren och kan bada utan att se ut som en färgkarta under ögonen.    

  IDAG BLIR DET UTMANING NR 9,Favoritfilm

Gillar väldigt många filmer men favoriterna är: Alla Harry Potter-filmer och Sagan om ringen-trilogin. Dom kan jag se om och om igen. Sen är jag ju dessutom en tecknad film-fantast. Älskar alla tecknade filmer!! Fördelen just nu med att ha små barn så man har en anledning att gå på bio och se tecknat!!  ;)

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards