babsan22

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Barbro Åberg - 7 maj 2011 07:46

Vad gör jag egentligen uppe vid denna okrisliga tid på morgonen när jag kan sova så länge jag vill?? Visst ja jag ska ju stå på Tullinge marknad!! Vi har iallafall tur med vädret, stor sol på himlen och än så länge 6,5 + men det kommer ju att öka. Tur att det inte är sånt skitväder som i veckan!!

  Håller på att hälla i mej en kopp kaffe och sen ska det in en risifrutti. Vet inte riktigt hur jag ska lösa mitt matintag under dagen men har packat ner russin, mandlar, nötter havrekuddar och en snickers. Har ju konsum precis brevid så man kan kanske köpa en sallad eller nåt och så finns det ett kafé lite längre bort så det ska nog gå bra. Ta med mej lite bestick kanske så får det lösa sej efter hand.

  Risifrutti äpple kanel var ingen hit men får väl äta upp den ändå. Inte köpa igen!!

Håll tummarna mellan 10-15 så hörs vi ikväll. Hej på en stund.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards