babsan22

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Barbro Åberg - 6 maj 2011 19:35

Håller för fullt på att förbereda för morgondagen. Packar ihop grejer, skriver prislappar, skriver visitkort (för hand, skitjobbigt) men så är det när man är senildement och kommer på grejer för sent, skrivit ut kvittot på betalning så jag får nåt bord och lite så. Ska snart åka och hämta lille sonen på skolan för dom har varit på Hollywoodfest, han var utklädd till paparazzi. Får jag vila min skrivararm lite. Fixat växel och plockat fram min gamla serveringsplånbok. Kul att den kommer till användning med tanke på vad den kostade!! Lånar Mats skärp så jag slipper lägga den ifrån mej.

Nu ska jag ta och åka så får jag komma upp med bilen och kan packa den klart redan ikväll så slipper jag det imorgon.

  Får se om jag hör av mej nåt mer idag. Annars blir det rapport imorgon på hur det gick. Tjingeling!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards