babsan22

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Barbro Åberg - 9 maj 2011 18:13

Dagen har varit ganska händelsefattig. Jobba, tvättstugan, laga mat, äta, tvättstugan, byta om och snart ska jag iväg och träna. Inte många gånger kvar nu innan uppgradering sista helgen i maj. Ska bli skönt att få ta det lite lugnt utan att stressa till idrotthuset nästan varje dag.

  Så fort träningen är över så ska vi till polisen för att fixa pass till oss allihopa för vi ska till Turkiet i höst. Ska bli sååååååå nice!!

  Har ingen lust att träna men det är inte så många gånger kvar nu. Har verkligen lessnat på karate. Vill börja dansa zumba för det verkar va grymt kul. Jobbigt men kul.

På lördag ska ungarna tävla i kata så vi ska åka till Lidingö.

  Nu ska jag göra mej i ordning å hej på en stund!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards