babsan22

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Barbro Åberg - 12 maj 2011 20:08

Ha en dagens utmaning för nu har jag äntligen laddat in bilderna från mobilen.

UTMANING NR 10, Favoritbild

  

Badberget hos mamma. Detta var taget midsommaraftonskväll 2010. Vi hade varit ner och bastat och var precis på väg hem. Denna badplats har jag växt upp vid och badat otaliga gånger vid. Världens bästa badplats!! 

 

Av Barbro Åberg - 12 maj 2011 16:09

  Idag var det åter lite hektiskt på jobbet. Skönt så att tiden går fort. Vi har en prao hos oss nu i 2 veckor. Tycker det är pest med prao för man måste hitta på nåt åt dom att göra för jag kommer ihåg själv hur förbaskat trist det va att bara stå och glo men inte till Linnea inte, hon är helt självgående. Hon gör räkmackor i flygande fläng och sen går hon till disken och kollar, ut i serveringen och plockar disk, sen byter kaffepannor och brygger nytt. Helt kalas!! Nu måste man hitta på grejor till sej själv att göra för hon är så snabb så man inte har nåt att göra själv.

  Idag ska jag tillbaka till jobbet till 5 för vi ska ha möte med festgruppen i Emmas klass. Det var så turbulent i deras klass för en tid sen och då ställde vi ultimatumet att om dom ville ha nåt kul så var det dax att skärpa till sej och sköta sina lektioner med att komma i tid, vara tyst, göra läxor och lyssna vad läraren säjer. Och nu så har dom gjort det så då ska vi prata igenom vad vi kan hitta på. Picknick med brännboll eller disco eller nåt annat. 

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards