babsan22

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Barbro Åberg - 16 maj 2011 16:48

Idag har det ju inte varit det bästa vädret för det har regnat. Gör inte så mycke så länge man är på jobbet. Hade tur när det var dags att gå hem för då sken solen.

  Snabbt som attan hem för det är måndag och som vanligt har jag tvättstuga mellan 14-18 men idag var det nån som hade snott min tid och startat vid två, vilket inte ska gå att göra för maskinerna ska bara starta om man har rätt "droppe" att aktivera datorn med. Ringde till botkyrkabyggen för att höra om det fanns nån möjlighet att kunna dubbelboka eller om dom helt frankt gått in genom öppen dörr och snott min tid för då skulle jag bara slänga ut grejorna utanför dörren. Hon såg att vi hade tiden och att den som tvättade var dom som hade tiden innan så hon tyckte jag skulle slänga ut grejorna och starta min tvätt, vilket jag gjorde. Så nu ska jag snart ner och ta hand om allt torrt och det som ligger i maskinerna just nu.

Ska slänga in en liten utmaning bara.

UTMANING NR: 11, Gör mej glad

Finns mycke som gör mej glad. Solvarma jordgubbar är nog nr 1 iallafall. Blommor, surrande humlor, solen, glada barn, mina barn, -10 med massa snö och gnistrande solsken, ett uppskattande ögonkast från min man, mina vänner, min familj. Tja kan nog hålla på längre om jag bara orkade.

Ge ett leende så får du ett leende!! 

God kväll!!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards