babsan22

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Barbro Åberg - 4 maj 2011 16:58

Åter igen så var det ganska lugnt på jobbet. Man ska väl inte klaga nu när det äntligen lugnat ner sej lite. Vi hade anticimex hos oss idag oxå, dom brukar glida in några gånger om året för att ta lite prover och kolla att man sköter sej. Tror jag klara mej ganska bra.

  Idag låter min mage som ett mindre tröskverk, hoppas den slutar innan träningen för det blir ju inte kul om den ska låta så här då.

Och så har jag börjat läsa sista boken om Ayla så nu har jag inte tid att jobba egentligen, vill bara läsa. Tog mej lite tid att umgås med er en snabbis innan jag försvinner in i stenåldern.    

Innan jag försvinner så ska jag skriva in

UTMANING NR 6  Favoritidrott

  När jag var yngre så var jag nog mer intressad av idrott än jag är idag. Har spelat både fotboll, handboll och basket men det va när jag va ung och snabb.

Och jag brukade titta på slalom (som hela sverige gjorde), längdskidor och hockey men idag så kan jag sträcka mej till att kolla lite handboll.

Är alltså inget idrottsfreak i huvudtaget.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards