babsan22

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Barbro Åberg - 5 maj 2011 19:37

Har varit lugnt på jobbet idag med. Skönt att få lite andrum.

  Idag var jag en tur in till stan för min 1-årskontroll av ögonen. Har inte bara gjort en gastric utan även laseropererat ögonen så jag slipper brillorna. Så nu var det 1-års kontroll och allt såg jättebra ut, alla sårkanter var borta och helt läkt.

  Min syster och svåger var hem till oss idag för på lördag så ska jag stå på marknadsplatsen i Tullinge och sälja hans träarbeten så dom kom och levererade lite grejor. Se om jag lyckas lägga upp några bilder på lite av det han gjort.            

Visst är han duktig?!


Avslutar med en utmaning.

UTMANING NR 7: Då mår jag som bäst

När jag är tillsammans med min familj mår jag bäst. Eller när jag får massage så mår jag oxå ganska bra. När man är frusen och tar ett varmt, skönt bad

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards