babsan22

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Barbro Åberg - 1 maj 2011 12:14

Höll ju på att glömma!!

Utmaning nr 3: Favoritpryl

Just nu så är det nog gullet som jag knappar på just nu. Min Acer Aspire, laptop. För övrigt är jag nog inte såå prylgalen. Annat än datorn så skulle det nog bli kai-kniven eller min victorinox. Går inte att laga mat utan en schysst kniv. Förstår inte dom som köper nåt skit från ikea eller annat laserslipat skräp. Lägg 5-800 på en kniv och ta hand om den så håller den resten av livet!! Har 3 favoriter i knivblocket med bra balans och fin skärpa!!

Av Barbro Åberg - 1 maj 2011 10:47

..och 1a maj. Alla är väl ute och demonstrerar??! Eller inte! Fattar inte idén i det hela, som om regeringen skulle bry sej för att jag går i ett demonstrartionståg här i Tumba eller ens om jag åkte in till stan för att stå utanför Rosenbad och vifta med nåt plakat.

  Igår var vi ner till ängen för att titta på brasan, jisses vad fort den brann ner. 10 minuter så var det nästan över. Dom hade nåt uppträdande på scen, 3 negerkillar som körde nåt hip-hop skit. Dom va säkert jätteduktiga om man gillar sånt men nääää, skitmusik!!! Och så var det jättekallt, vi va där en timme och jag tror att jag nästan frös fast.

  Fisken vi grillade igår blev jättegod, 1 röding och 1 havsabborre som vi grillade hela med kryddor och så hade jag fyllt dom med citron, lök och rotselleri i den ena och kålrot i den andra. Blev riktigt gott men fisk är alltid gott tycker jag.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards