babsan22

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Barbro Åberg - 22 maj 2011 18:48

Förbereder mej mentalt för att gå till jobbet imorgon!!    

En liten rolig grej, iallafall för mej, som jag tänkte dela med mej.

Har ett par vita byxor som när jag köpte satt lite halvtight men ändå bra. Idag lyckades jag dra ner dom utan att knäppa upp vare sej knapp eller dragkedja. Då blev jag lite glad för det visar ju att jag har tappat nånting.

  Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen lägga mej och läsa min bok. Är på sidan 496 av 668 möjliga så det bli bättre och bättre ju närmare slutet jag kommer.

  Sen har jag en till tegelsten att börja på men den är på engelska så det lär bli en prövning. Spännande!!

  Till helgen blir det uppgradering hela helgen för hela familjen utom Andreas. Han har uppgradering den 11e som först. Man brukar ha grym träningsvärk efter 3 dagars träning. Kanske ska beställa en massage till måndagen?? Skulle va skönt och behövligt då. Ingen dum idé!!

  Nu säjer jag godnatt till alla som läser. Höres imorgon! Adios

Av Barbro Åberg - 22 maj 2011 12:11

Ska ta ett lite snabbt inlägg för jag ska gå ut på balokongen med min bok och sätta mej i solen. Mats sitter redan där så jag kan inte låta honom få allt för stort försprång på färgen, även fast jag inte har nåt att sätta emot!! Är man redhead så är man.

Vägning idag och jag har gått ner ½ kilo. Inte mycket men gjorde iallafall mej glad att det börjat röra sej åt rätt håll igen.

Igår var vi hos vänner och grattade deras dotter som fyllde 19 och sen blev vi kvar på grillning och vidare kvällsaktiviteter. Blev att ta taxi hem och bilen fick stå kvar. Ska tillbaka dit idag för att äta middag igen och hämta hem lille bilen.

  Ska ta och fylla min vattenflaska och ta min bok och ta en tur ut i solen. Höres lite senare. Tjillevipp!!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards