babsan22

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Barbro Åberg - 23 augusti 2011 19:09

  Jag har faktiskt inte speciellt ont idag, känner lite i ryggen under skulderbladen men annars ingenting. Kan bero på 2 saker! Antingen så tog jag inte i ordentligt eller så är jag så fruktansvärt vältränad så jag inte får träningsvärk. Själv tror jag på det sista!!     Kan inte vara annat än vältränad efter en sommar i total vila. Fast man tränar ju lite hela dagarna när man inte har ett stillasittande jobb utan står och går hela dagarna. Sitter max en timme under hela dan, halvtimmes lunch och två stycken 10-minutersraster. Skulle nog inte klara av att sitta vid en dator hela dagarna.

  När jag kom imorse så hade min kyl med draglådor fått spunk, stog på 22 grader varmt. Tur att det bara är grönsaker i den. Bara plocka ur och knöka in i de andra kylarna. Tur nog så kom kylkillen på eftermiddan och fixade så den funkar igen, tjohoo!!

  Dagens middag blev jätteavancerad. Falukorv i kuber som jag stekte, i med lite wokgrönsaker och så hade jag en creme fraishe med svamp och en med vitlök och örter. Rörde ihop och koka pasta till. Gott! 

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards