babsan22

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Barbro Åberg - 19 augusti 2011 21:28

Så var denna vecka över. Gick ju bra och förde mej närmare min Turkietresa, hehe. Längtar inte ett dugg..!!  ;))

  Idag var det lite halvlugnt på jobbet. Ganska skönt, blev lite mer efter 4 men det klarade vi galant.

  Middan blev ungsfalukorv och potatismos, gott!

Efter det så blev det soffläge och vi kollade på Sagan om de 2 tornen. Mats har inte sett dom så det var dags att inviga honom i Ringen-världen. Vi kollade ettan förra helgen.

  Nu ska jag bara skriva färdigt och sen är det nog dags för totalt ryggläge och kolla insidan av ögonlocken. Sovmorgon imorgon... Nice!!

  Och på måndag börjar mitt nya liv med träning och nutrilett. Får vi se hur det går...  To be continued!!    

  God natt alla glada, vackra!! 

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards