babsan22

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Barbro Åberg - 7 augusti 2011 17:06

Vardagen närmar sej med stormsteg. Ganska skönt egentligen.

  Idag har jag äntligen fått tummen ur röven och tvättat fönstren på andra sidan, bara inglasningen kvar. Så vad händer när jag är klar?? Så klart började det att regna!! Men nu är dom iallafall rena och gardiner bytta! Ska bara fixa blommorna och snygga till dom efter deras dusch.

  Var ner till Micke och Millan och beställde spriten för Turkietresan oxå så nu är det klart. Bara parfymen till hemresan kvar.

  Samt varit upp till Antti och Mia och grattat gubben som fyller 50 på onsdag men då är dom i Finland. Dom tar 5-båten idag.

  Till middag idag blir det ostbågspanerade gösfiléer med kokt färsktpotatis. Ska bli sååååååå gott!! Älskar fisk! Tur nog så gillar även resten av familjen det oxå. Emma skulle kunna äta fisk varje dag om hon fick. Skulle bli trist i längden.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards